Velkommen til bloggen min!
Her inne deles bilder av turer og aktiviteter, kunnskap, nyttig info, tips til trening/aktivisering samt gleder og frustrasjoner rundt alt som har med hund å gjøre.
MYE om HUND, men også litt om natur og andre dyr.

Fortsett gjerne å følge med her inne hvis du finner den til nytte eller glede :) I kartoteket finner du eldre innlegg og hvis du leter etter noe spesielt kan du sjekke under etiketter.

Mer om min hundefaglige bakgrunn finner du på hjemmesiden til Casalinga Hundeskole (www.casalinga.no). Mette



fredag 6. januar 2017

Hundeadferd - han er så søt når han sover...

Hunder er vakre :) ... men noen ganger kan de være alt annet enn de små søte skapningene man trodde man skaffet seg...
De er styrt av instinkter og har mye naturlig adferd som kan skape hodebry for eieren.
Noen biter, noen bjeffer, noen stikker av, noen gjeter biler, noen stjeler mat, noen utagerer, noen ødelegger møbler osv.
Når hundens oppførsel av og til blir litt i overkant av hva man kan takle og man sant og si føler seg litt oppgitt (ja det ER lov å bli litt frustrert...) da er det jammen meg godt at de sover søtt innimellom så man kan nyte synet av den vakre skapningen som bare oppfører seg sånn som hunder normalt kan gjøre, men som likevel er din mest lojale og trofaste venn.


En annen vakker vinterdag skal jeg skrive om PROBLEMADFERD her i bloggen min.

#hund #hundetrening #problemadferd